Sık geçen başlıklar

orbitaldekompresyon 3

ekşi profili
o kırılmasın, bu üzülmesin diye diye susarsınız. üzülürsünüz içinize, ağlarsınız içinize…ama insanız nihayetinde bir otomat, hareket eden bir makine değiliz; sabretme eşiğimiz var. zamanla doluluk seviyesi öyle bir hâl alır ki o dervişlere özgü kendinizi tutma noktanız çok basit bir olayla, bir çırpıda aşılır. bu durumda da tek tek olaylar göz ardı edilir, son hareketiniz üzerinden yargılanırsınız, anlatamazsınız. o yüzden kimseyi alttan almayın. bu ülkede kibarlık, anlayış, alttan almak hiçbir zaman üst bir değer olmayacak çünkü.