Sık geçen başlıklar

the revolutionist 3

ekşi profili
her kuşu öptünüz de leylek kaldı. milli piyango, demirören'e devredildiğinden beri şaibelidir. zaten güvenilir bir tarafı yok. çıkmayacağı için kasmayın. fakirim benim, piyangoyu kazandı da, mafyadan korkuyor. hayalleriniz bile fakir.
tam bir orta doğulu gerizekalılığı örneği yorumlardır. damat bohçası için aldım, çeyizim için aldım diyen insana hiç acımam, ağzına kürekle vururum. bir de bu tipler çiftleşecekler, kendileri gibi çocukları olacak falan. düşünemiyorum bile.

çeyizinin de amına koyayım, damat bohçasının da. yeter lan. oh be, rahatladım.

edit: başlığı açan arkadaş link koymuş. linke tıklamayın. gözlerim kanayarak birkaç ekran görüntüsü aldım sizler için.
görsel
görsel
görsel

kör oldum.
az önce çıktığım yer. hava soğuk olmasına rağmen içkiler bizi sıcak tuttu. yozgat, gerçekten bir günah şehri... bu şehri üç kelimeyle tarif edecek olsam, sex, drugs and rock'n roll derdim...