Sık geçen başlıklar
2008'de yaz tatili için kemer'e gitmiştik. ulupınar mevkinde bulunan bir restoranda, tencerede buğulama yöntemiyle pişirilmiş lagos balığı yemiştik. lezzeti hala damağımdadır.