Sık geçen başlıklar

hiclikte bir hic 3

ekşi profili
normaldir.

babanız küpe takana "top" derdi, siz takıyorsunuz; oğlunuz da oje sürecek.

tıpkı topuklu ayakkabının süvariler için bulunması veya pembe rengin ilk defa askerlikle özdeşleşmesi ama bugün erkekliğe en uzak şeyler olarak görünmeleri gibi.

çünkü nesnelerin ruhu yoktur, insanların algılama şekilleri vardır: bir insan bir nesneyi yanlış algılar, bunu moda hâline getirebilirse o nesne birkaç yüzyıl yanlış algılanmaya devam eder. bu normu savunmak normaldir ama her norm yerini yenisine bırakır ve o günden sonra da o normal olur.

mesele bu kadar basit. hâlâ anlamayan varsa 5 dakikasını da buraya ayırsın: https://youtu.be/bvk7shhlje0

edit: aileme küfreden terbiyesize sesleniyorum, senin anneni normalleştirmişler. asıl ahlaksızlık bu yaptığındır.