Sık geçen başlıklar

alpbabasi 1

ekşi profili
ankara'da ne kadar 34 plaka var ise ya şirket arabası ya kiralık araba olduğu için hepsi kasap gibi araba kullanıyor. mal kendilerinin olmayınca yollarının sahibi gibi basıyorlar, şerit değiştiriyorlar hız yapıyorlar. bıktım 34 plakalardan