Sık geçen başlıklar

gonya yolundayiim 1

ekşi profili
soygunun alasıdır.
bir de esnafa 7,5 faizli kredi vermezler mi! sanki ülkeye döviz sokacak, katma değer yaratacaklar. mal stok yapıp ocaktan sonra 2 katına satacaklar.
bu ülkede bordrolu çalışanın, memurun, doktorun ve avukatın suçu nedir ya?
esnaf dediğin adam yediğini gezdiğini bile vergiden düşerken bize bu muamele nedir!