Sık geçen başlıklar

yediinch 1

ekşi profili
asgari ücret saçmalığı kaldırılmak zorunda olduğunu biliyorlar ama işlerine gelmiyor

en fazla 2 işletmesi olan yerlere asgari ücreti verebilir
bu gayet normal bir durum işverenide düşünmek gerekiyor.

ama 100 tane işletmesi olmuş falanca adamın işletmelerinde asgari ücretin verilmesi
halkı aptal yerine koymaktır.

gerçek bir hikayeden alınmıştır.
avmde çalışan birisi var
bu kişiye asgari ücret, yol, prim, sgk ve sodexo veriyorlar.

bu kişi binbir zorlukla ayda 300bin lira gibi bir para kazandırmak zorunda yoksa sadece asgari ücret alacak!
kavga gürültü patırdıyla (işçinin yaşadığı psikolojik şeyleri saymıyorum bile)
300 bin lira gibi bir parayı yaptı

ama gelin görün ki bu çalışan arkadaşa sadece 3200 lira gibi para yatıyor.
üstelik 5 yıl çalışıyor ama maaşında hiç oynama yok devletle orantılı gidiyor.

birde utanmadan 'müşteriye güler yüzlü olun' derler
bu insanların hayatlarını alıyorlar.

şirketler personellerini her zaman ezer geçer
düzgün maaş veren yerler çok çok az

düşünsenize bu adam 300bin lira aylık para kazandırıyorsa
bu adama en az 6000 bin verirsin en azından değil mi?

kimse bahane aramasın 'yok malın gelişi işçilikler' külliyen yalan gider oğluna arabalar alır.
kafe açar
al paşam al anasını satayım
sana kızan yok
ama bu insanların hakkını ver !!!
ömür boyu (emekli olana kadar) silmeyin bu insanları

düşünsenize bir işiniz var
şirketiniz size her 3 ayda bir 'kıdem teşvik ücreti' olarak 2 maaş veriyor artı prim sistemi kıdeminize göre belirlenen bir sistemle %oranınız daha fazla oluyor
şimdi
bu kişi en azından 5 yıl sonunda türkiyemizin her hangi bir yerinde kendine yeni bir hayat kurabilir mi?
kurar abi
yaşayabilir mi?
daha kaliteli yaşar

ne diyeyim daha ülkedeki iş adamları artık aklını başına alsın

artık orta gelirli insanları tekrar çıkarmak zorundasınız

bu enrtyi okuyan 2 taneden fazla işletmesi olan yerler iyi okusun

eğer bir işte namuslu olmak istiyorsanız
lütfen işçilerinizi paraya boğun
biraz insan olun artık
ama çalışmayanı kovun gitsin!
zaten düzgün para alabilen birisi çok rahat eder
bu entryi okuyan para babalarının çocukları içinde birşey diyim
içinizde biraz memleket sevgisi varsa sizde insanlara hakkını verin