Sık geçen başlıklar

dokunmaz leb lebe 3

ekşi profili
yüzüme ve kafama sürmediğim bir köpek boku kalan biri olarak bazı arkadaşların dediği gibi yoktur.
dört dörtlük bir hayatın olursa belki kurtulursun. gamsızlık ilacı bulunursa dolaylı olarak bu da çözülür. bepantol sensiderm sürüldüğünde de kısa süreli iyileşir.
diğerlerini hemen unutun onlar da yine bir emek var , kullanılan malzeme var.
asıl söğüşleyenler emlakçılardır.
kafasını sokacak bir ev almak için zar zor biriktirdiği 3 - 5 kuruşa ek bir sürü kredi borcunun altına imza atan gariban vatandaş bir de bunlara neredeyse bir senelik maaşını veriyor. kiracılar ise nakliye masrafının , depozitonun üstüne bir de bu vampirlerin hiç emeksiz aldığı parayı ödemek için uğraşıyor. devlet barınma sorununu çözmek için toki' ye ev yaptıracağına şunlara bir düzenleme getirirse zaten piyasa rahatlayacak.