Sık geçen başlıklar
fenerbahçe'ye gitmek üzereyken son anda galatasaray'a gelen abdülkerim bardakçı'nın hatasını bu maçta özel olarak kolladığını düşündüğüm şaibeli hakem.

bu adamda sosyopati belirtileri var. geçen sene var hakemi olduğu derbide galatasaray'dan alıp fenerbahçe'ye verdiği ve covid arası sonrası rize'de muslera ve andone'yi kaybettiğimiz maçlar geliyor ilk olarak aklıma.

her yönettiği maçta şaibe var bu herifin.