Sık geçen başlıklar

darti70 2

ekşi profili
gs liyim, ülke icinde günahimi vermem.
ülke disinda benim icin gs den farki yoktur. aliymis veliymis, hasanmis kim ne derse desin birine kizipda beraberligini bile istemem kazansin sampiyonlar ligi kupasini bile alsin sevinirim