Sık geçen başlıklar

elbow grease 5

ekşi profili
fb'li kardeşimle izledik. penaltı pozisyonunda aynen şunu söyledi. "geri zekalı zaten diğer oyuncu yetişebilirdi, boştan yere takımını 10 kişi bıraktı". ama buradaki paralı troller talimatı alıp bir güzel algı yapıyorlar. haydi akşam daha güzeli gelecek haydiiii!
bir şey uzattığı falan yok. khk'lar, tayyip'in kurduğu faşist düzenin en önemli parçasıdır, hukuka aykırıdır. bunları topyekün ortadan kaldırmakta başa gelecek iktidarın boynunun borcudur. sonrasında suçu olduğu düşünülen kişiler hakkında gerekli yargılamalar yapılacaktır.

bu ülke sizin rövanşist zihniyetinizle daha da pisliğe batmayacak. biz "herkes için adalet!" demeye devam edeceğiz.