Sık geçen başlıklar
skordan bağımsız;

bir türk hoca avrupa'da takimini finale çıkarıyor, spiker ve yorumcu en azindan sonunda “kaybetmemize rağmen, ergin hocamizi da tebrik ederiz” demiyor. panayı tebrik ederiz diyorlar.

reziller.
adam basketbola mı aşık?
ulan adam geçen bjk maçı anlatırken önündeki laptoptan fb maçı izliyordu lol.

hep siz biliyonuz amk.
oğlum devlet böyle bir hak vermiş. kanser geçirdiysen askerlikten muaf oluyorsun.

bu sen askere gidip koşamayacaksın diye değil. sanki bütün çürükler fiziksel performansla mı ilgili? millet kanserden dönüp futbol oynuyor hakemlik mi yapılmayacak?

olaya yanlış yerden yaklaşmayın. adam yanlış karar verdi diye askere gitsin diyecekler neredeyse. ali koç’un yaptığı çok yanlış bir beyandır. bunu savunmayın.

bu arada bu kişisel bilgi değil mi? ben olsam dava açardım ali koç’a kişisel bilgimi paylaştı diye.
bu haritanın köpek zehirleme amacıyla kullanılması kadar salakça bir şey olabilir mi?

sanki etrafta hiç köpek yok da bu uygulamaya girip köpek arayacak millet.

biraz mantık diyeceğim ama canavar savunan adamlardan ne beklenir amk.