Sık geçen başlıklar
fenerbahçeliyim ama ondan önce bir futbol izleyicisiyim bu aksam cok güzel bir maç izlettiler okan hoca ve galatasaray takımına teşekür ederim.
bursaspor şampiyon olduğunda kendimizi şampiyon sanıp sahaya daldığımız maçta ve galatasarayın kadıköy de kupa kaldırdığı maçta statdaydım daha acınası bir fenerbahçelilik hali olamaz sanırım