Sık geçen başlıklar

adim nedim mekanin sahibiyim 2

ekşi profili
ya amk beğenmezsin olumsuz yönünü eleştirirsin de sırf boydan dolayı eleştirmek sığırlığın kaçıncı seviyesi.* o zaman kante, iniesta , modric , xavi vb bunlar da kısa bunlar kötü ortasaha mı ? eleştirirken bile biraz beyin kullanılsa fena olmaz.

tanım: uruguaylı top tepici.