Sık geçen başlıklar

kingkrule 1

ekşi profili
maalesef bugün başıma gelen vahim olay. evde devam eden çalışmalar sebebiyle 3 adet usta çalışmakta. ben de öğlen adettendir diye bunlara da söylemeden herkese 3'er tane lahmacun istedim. içeceklerle falan 350 liraya yakın bir ücret tuttu. ekonomi bitmiş diye düşünürken kapı çaldı ve lahmacunları aldım. kokuyu alan ustalardan biri biz lahmacun yemeyiz diye bağırdı. sürekli yedikleri için bıkmış beyefendiler. 350 lira verdim o zaman aç kalırsınız diyince hapur hupur götürdüler. yarın inadına bamya söyleyeceğim ev yemekçisinden.