Sık geçen başlıklar

velcoro 1

ekşi profili
yavaş yavaş stresi başlayan.

edit: aslında istisnalar hariç kimsenin işten kaçtığını düşünmüyorum sonuçta ekonomi ortada çalışmak zorundayız. ama türkiye'de günlük /haftalık çalışma saatleri çok uzun. ayrıca dini bayramlar gibi hiç kimsenin çalışmadığı tatiller hariç çalışana doğru dürüst tatil yaptırmıyorlar (telefon tacizleri, şu maline bi bakar mısın vs.) . işbu yüzden işini ne kadar sevsende bıkkınlık geliyor.