deprem sonrası ilk istifa 20 gün sonra geldi.
Sık geçen başlıklar
recluse 6
ekşi profiliannemle 2017'de fransa'da route des grands crus için gittiğimizde pommard'da çektirdiğimiz bir fotoğrafımız var. yeni teşhis koyulmuş ama yine de umutlu olduğumuz günlerdi. annemin en güzel gülüşlerinden biri vardı yüzünde. gerçi kendi hiç beğenmezdi o fotoğrafı. pommard'da lezzet türü yaparken epey eski bir şarap almış ve erdoğan'ın gittiği akşam açacağımıza söz vermiştik. annem gitti. bense o şarabı hiç açmadım. o akşam evden hiç çıkmayacağım. o fotoğrafın önüne iki kadeh koyup huzurla kadeh kaldıracağım.
helal olsun kardeşlerime. ulan dededen galatasaraylı olan biri olarak gözlerim doldu izlerken.
biri de size ne lan siyasetten yazmış. vergisini ödeyen, vatandaşlık bağı olan herkes özgür bir şekilde ve türk bayrağının dalgalandığı her yerde istediği gibi siyaset yapar. sana mı soracak!
hem biz size, size ne lan tiranlıktan, aptallıktan, hırsızlıktan, yolsuzluktan, ahlaksızlıktan diyor muyuz!
biri de size ne lan siyasetten yazmış. vergisini ödeyen, vatandaşlık bağı olan herkes özgür bir şekilde ve türk bayrağının dalgalandığı her yerde istediği gibi siyaset yapar. sana mı soracak!
hem biz size, size ne lan tiranlıktan, aptallıktan, hırsızlıktan, yolsuzluktan, ahlaksızlıktan diyor muyuz!
allah taş yapmış ya işte arkadaşım, kızlarını yani.
bu iyi lan gene. bizden önce muz mu vardı da diyebilirdi.
türkiye'de klişe olmuş bir kadın repliğidir. şuna eminim ama. bunu duyan erkeğin mutlu olma ihtimali var, bunu söyleyen kadının mutlu olma ihtimali yok.