Sık geçen başlıklar

oguzhandroid 2

ekşi profili
ne içiyorlarsa bana da iki şişe göndermelerini istediğim firma.

görsel

lan sıradan bir bakkal hatta dilenci bile daha çok kazanıyor bu ülkede. sen gitmiş 5500 liraya java developer arıyorsun. hem de iyi derecede ingilizce bilen, veritabanı konularına hakim, gerektiğinde arayüz geliştirebilen, eli değmişken iki kese de atabilen.. yok ebesinin ali sami. sonra da gençler iş beğenmiyor.

kaynak

edit: kaynak uçmuş. sebebini bilmiyorum.