abi arap falan olması mühim değil cehaleti meziyet sanıp hayatı kro yaşayan her türlü organizmaya karşıyım.
Sık geçen başlıklar
manasi olmayan vatandas 5
ekşi profilila kafasını şey ettiklerim! millet başlığı ve entryleri görünce ciddi ciddi sigarayı bir ilaç falan veya teselli unsuru olarak görebilir.
t: dünyanın en gereksiz tüketim ürünü olan sigarayı aramıyordur.
t: dünyanın en gereksiz tüketim ürünü olan sigarayı aramıyordur.
yine şaşırtmamış bir "kolay para kazanma hayali" olan vatandaşın zikilme hadisesi. bunlar adam olmaz.
üst edit:
- savaş ile terör ayrı şeylermiş? he biri canına ve vatanına göz dikiyor öbürü çay tabağını alacak
- savaş halinde insanlar aslan gibi çarpışırmış ? he yavrum savaş görüntülerini görmemişsiniz !
bazı konuları tartışabiliriz. berna laçin vicdani bir söylemde bulunuyorsa bu ilkin aktrolleri rahatsız eder ya da ideolojik bıyık bırakıp bedelli askerlik için kaçak gezen milliyetçi olduğunu sanan kardeşlerimizi rahatsız eder.
savaş halinde bile olsak ölüye saygı duyulması gerektiğine dem vuran bir toplum iken nefretini bir cenazeden çıkarabilecek kindar bir topluma döndük ve bunun önüne geçecek isimler de sağcılar değil aydın görüşlü sanatçı insanlarımızdır.
edit: yaşı henüz 15-16 olan ve jahrein gibilerini örnek aldığını tahmin ettiğim kardeşlerimiz bayağı küfür ediyorlar. yine küfür edin sorun değil, tuşladığınız karakterler ile kimsenin bacağının arasına temas edecek haliniz yok, içinizdeki pis kini kusun.
edit 2: değerli yazar ve okurlar, ne demek istediğimi anlamadınız belki. ülkemizi işgale gelen anzak askerleri için, (bakın çiçek atmaya gelmediler işgale geldiler) (bkz: atatürk'ün anzaklar için söylediği sözler)
- savaş ile terör ayrı şeylermiş? he biri canına ve vatanına göz dikiyor öbürü çay tabağını alacak
- savaş halinde insanlar aslan gibi çarpışırmış ? he yavrum savaş görüntülerini görmemişsiniz !
bazı konuları tartışabiliriz. berna laçin vicdani bir söylemde bulunuyorsa bu ilkin aktrolleri rahatsız eder ya da ideolojik bıyık bırakıp bedelli askerlik için kaçak gezen milliyetçi olduğunu sanan kardeşlerimizi rahatsız eder.
savaş halinde bile olsak ölüye saygı duyulması gerektiğine dem vuran bir toplum iken nefretini bir cenazeden çıkarabilecek kindar bir topluma döndük ve bunun önüne geçecek isimler de sağcılar değil aydın görüşlü sanatçı insanlarımızdır.
edit: yaşı henüz 15-16 olan ve jahrein gibilerini örnek aldığını tahmin ettiğim kardeşlerimiz bayağı küfür ediyorlar. yine küfür edin sorun değil, tuşladığınız karakterler ile kimsenin bacağının arasına temas edecek haliniz yok, içinizdeki pis kini kusun.
edit 2: değerli yazar ve okurlar, ne demek istediğimi anlamadınız belki. ülkemizi işgale gelen anzak askerleri için, (bakın çiçek atmaya gelmediler işgale geldiler) (bkz: atatürk'ün anzaklar için söylediği sözler)
fakirlikten evlenemiyor - bekarlık vergisi
fakirlikten çocuk yapamıyor - en az 3 çocuk yap diyor
fakirlikten yemek yediremiyor - gerekirse simit yeriz diyor
fakirlikten okutamıyor - iş beğenmiyorlar diyor
fakirlikten evlenemiyor - (bak başa sardı gördün mü?)
bir nesil akp ile yok oldu.
fakirlikten çocuk yapamıyor - en az 3 çocuk yap diyor
fakirlikten yemek yediremiyor - gerekirse simit yeriz diyor
fakirlikten okutamıyor - iş beğenmiyorlar diyor
fakirlikten evlenemiyor - (bak başa sardı gördün mü?)
bir nesil akp ile yok oldu.