Sık geçen başlıklar

neoliberal 1

ekşi profili
trabzonlu arkadaşlar alışmış olacak ki şaibeli sezona, antalyasporun iddiasını mücadelesini sorguluyor. antalyaspor yenseydi 5. sırada olacağından ve trabzonsporun türkiye kupasını kazanmasını bekleyeceğinden haberleri bile yok. bu sezonun şampiyonluğu işte bu kadar karanlık ve şaibeli

edit: not

not: antalyaspor