Sık geçen başlıklar

mezarlar olulerin yasadigi sehirlerdir 3

ekşi profili
sadece bende olup olmadığını merak ettiğim bir yaklaşım.

yolda yürürken, yanınızda lüks bir markanın üst seviye modeline sahip bir aracın durduğunu görürsünüz. ''alışmışsın herkesin bakmasına ama benim sikimde değil'' der gibi, o arabayı sallamıyor gibi başka bir yere bakarsınız.

ha şoförün çok de umurunda tabii, o başka. motoru bağırttırır, geçer gider. olsun, en azından dik durmuş olursunuz. sanki az önce sıradan bir araba yanınızdan geçip gitmiştir.

edit: iki dk ekşici gibi davranmayı bırakın, eğlenmeye bakın. gülüp geçin ya da gulmediyseniz eksileyin. vallahi debe'de gram gözüm yok.

bu başlığın eğlenmek için açıldığı 10 km öteden belli. yoksa isterseniz "hocam arabanız şahane, iyi günlerde kullanın" deyin ya da 60 binlik telefon çıkarıp "ben de sendenim" deyin şoföre, bana ne.