Sık geçen başlıklar

a nervous one 3

ekşi profili
(bkz: #155691254)
aq maları kendilerini böyle avutuyorlar. galatasaray şampiyon olduğu için elemelerde seri başı oluyor. sen eşek gibi her sene 2. olduğundan seri başı takımlardan küsküyü yiyip oturuyordun aşağı. futbol takip ediyorsunuz bari kuralları öğrenin.