Sık geçen başlıklar

gumustabak 2

ekşi profili
sigara içiyorum ve destekliyorum.
içecekse belirli alanlar daha mantıklı, içmeyen rahatsız olan insanların, içmeme özgürlüğünü kısıtlamak, zararları evrensel olarak kabul görmüş bir maddeyi çoluğa çocuğa solutmak bencillikten öteye gidemez.
sorsanız bu isteğe karşı çıkanlar ev ve arabalarında içmiyordur.
biz mi biz alışmışız bir kere bırakma şansına erişiriz umarım.

ed: hocam zaten sokakta telefonla bağıra bağıra konuşmak ahlaki olarak kendi yasağın olmalı. şu bireysel özgürlük ve başkasının özgürlüğüne taciz kısımlarını bir ayırt edemediniz ya. örnekler ile şu konu bir değil lütfen.