Sık geçen başlıklar
her şey çok daha kötü olabilirdi ama olmadı. bir de böyle düşünmek lazım.

araç sürerken son anda uyanmasaydım ve yoldan çıksaydım her şey olumsuz anlamda farklı olabilirdi mesela.

kelebek etkisi oluştuıracak yüzlerce kötü ihtimal de gerçekleşmedi.
zavallı kızın bacağını bütün bir toplum kopardı.

o köpeklere modern dünyanın uyguladığı gerçekçi çözümü üretemeyen hükümet, hükümeti legalize etmekten başka bir naneye yaramayan muhalefet, hiçbir b*ka yaramayan yerel yönetimler.....

istediğin kadar laf et, bir bacağı hiçbiri geri getiremeyecek.

ve sıradaki benzer korkunç trajedileri duyup, okuyup "vah vah, vah vah" deyip yolumuza devam edeceğiz. bu toplumun ederi ve layıkı bu.

bu toplum ve yönetenleri anca seyreder. sonra da söylenir "batılılar bize neden değer vermiyor".
"sen daha kendi insanına, kendine değer vermiyorsun batılı sana ne diye değer versin. bu toplumda insanın değeri köpek kadar değil ki."