Sık geçen başlıklar
sezon başından beri hakemler tarafından doğranan galatasaray a ilk defa hakettiği penaltılar çalınmış, iş işten geçmiş takım darma duman olmuş. hala bazı orospu çocukları(derken gerçekten orospulardan utanıyorum) yok fetöcü yok galatasaray kümeye. ne istiyorsunuz oğlum siz her maçta mı hakkı yensin. galatasaraya fetöcü diyenin anası ve karısını sikeyim(ölmüşlerse onlarda dahil). insanı çileden çıkarıyorsunuz.