Sık geçen başlıklar

allam yerappim 2

ekşi profili
geçenlerde bir video izlemiştim. bulursam linkini atarım. ingilizler calais'te bekleyen suriyelilerle röportaj yapıyordu. hepsi 20'li yaşlarında ve erkek. calais, tünel yoluyla fransa'dan britanya'ya geçiş için kullanılan bir transit nokta bu arada. "neden fransa'da kalmıyorsun? burada güvendesin." denildiğinde pişkin pişkin sırıtıyorlardı ya da orada olanaklar daha fazla diye geçiştiriyorlardı.

adamlara fransa yetmiyor lan. bir ab ülkesine mülteci olarak kapak atabilmiş ama bu bile yetmiyor ona.