Sık geçen başlıklar

hasta la victoria 1

ekşi profili
ankara'da yaşayan ortalama 10k maaşı olan beyaz yaka birisi de doğru düzgün et alıp yiyemiyor.
şimdi vasıfsız fakirlere (eski) orta sınıfın vergileriyle et parası dağıtılıyor..

bu ülke vergisini veren ve üretime esktra katkı sağlayanlar için bir cehennem oldu, herkes de alkışlıyor sanki başkan cebinden verdi.

madem öyle yoksulluk sınırının altındaki herkese verilecek bu yardım parası !

bu yapılan şovenizmden başka birşey değil, hangi parti yaparsa yapsın.