Sık geçen başlıklar

michaell 2

ekşi profili
olm siz aptalsınız kusura bakmayın da harbi aptalsınız. 2.5 senedir falan bu başlığı takip ediyorum. arabam yokken de ediyordum. hep düşecek diyorsunuz 2.5 senede en az artan araba 3x falan yaptı. hala düşecek yazan var. arkadaşlar hicbirsey bilmiyorsanız şunu bilin sıfır fiyatı düşmeyen birseyin ikinci el fiyatı neden düşsün? dolarin yarın 7 liraya düşeceğine inanan varsa beklesin araba fiyatları düşecektir. dolar başlığına gidip 20 lira olacak diyen tip buraya gelip sike sike düşecek diyor. olm ne yiyip içiyorsunuz siz?