herkese merhabalar, yıllardır ekşisözlük'te aktif bir okuyucu olarak bulunmaktayım. yazar olduğumdan bu yana ve daha öncesinde birçok rezalet başlığı okudum, çok şeyler gördüm, çok şeyler duydum. bu başlığı rezalet adı altında açmamın sebebi tamamen farkındalık amacı gütmemdendir. şu saat itibariyle elimizden alınan hiçbir şeyin geri gelmeyeceğini eşim ve ben çok iyi bilmekteyiz. önden peşinen birkaç şey söylemek istemekteyim. öncelikle aşağıda anlatılacak olayın büyük çoğunda aptallık ettiğimizi bilmekteyim. bunu özelden belirtmeyin lütfen, biz de açıkça görebilmekteyiz. ikinci olarak da olayı okurken lütfen evinizde alabileceğiniz önlemlerin farkına varınız, biz yandık sizler lütfen yanmayın güzel arkadaşlarım.
tarihlerden 18 kasım 2021 perşembe. evlendiğimizden o güne 2 ay geçmiş. düğünde takılar takılmış, birkaçı hariç hepsi banka kasasında tutulmakta. iş yoğunluğundan düzenli olarak ev temizleme amaçlı bir yardımcı bulmakta güçlük çektiğimiz için armut.com isimli siteden ev temizliği amaçlı yardımcı talep ettik. eşim özellikle daha önce gelen ve memnun kaldığımız kişiye talep oluşturmak istese de bir türlü olmadı ve bize armut.com rastgele bir temizlikçi atayarak o güne randevu oluşturdu. sabah eşim evden çıkmadan önce akşam arkadaşının kınasına gideceği için yatak altındaki 2 iç içe kutunun içindeki ve çekmedemizdeki takıları kontrol etti. bunu özellikle belirtiyorum ki herhangi bir iftira atmadığımız belli olsun güzel arkadaşlar. bu takılar anısı olan herhangi bir sıcak para dönüşümüne girmeyecek ve evlilik teklifi ederken alınan tek taş yüzüğü de içermekteydi. evde neden takı tutuyorsunuz diyenler için bunu yazma gereği duydum. bu takılar günlük kullanım amaçlı tutuluyordu.
neyse efendim saatler dokuzu gösterdiğinde temizlikçi kadın eve geldi. ben o gün mesaide olmadığım için ben de evde idim. efendim hanımefendiye süpürgenin yerini, temizlik malzemelerinin yerini gösterip yatak odasına geçtim. hanımefendi temizliğe başladı. içeride telefonumla ilgileniyor ve bazamın üzerinde 120 kg bir birey olarak yatıyordum. anlayacağınız bazayı ben odadayken kimse açmadı. hanımefendi gel zaman git zaman içerideki işleri halletmiş olmalı ki yatak odasına da girdi ve ben de rahatsız olmaması için salona geçtim. öğle vakti olduğu için ve hanımefendinin yorulmuş olduğunu düşündüğüm için kendisine istediği herhangi bir yemeği alabileceğimi ilettim. kendisi 'ayyy asla dürüm yiyemem burger söyler misiniz????' diyerek benden burger talep etti. efendim evin altında olmasına rağmen burger'i almaya inmedim ve malum siteden sipariş verdim. bunu eklememin sebebi de evden hiçbir şekilde çıkmamış olduğumu anlatma amaçlıydı.
hanımefendi yemeğini de yedikten sonra temizliğe devam etti. ütü de yapacağı konusunda sözleşilmişti. ancak ütüleri yetiştiremeyeceğini söyledi.
ve işte benim güzel ekşisözlük yazar arkadaşlarım, o an o kutsal cümle kulağımda adeta bir gandalf ıslığı gibi yankılandı: 'ben yatak odasını bir daha temizleyeyim sonra çıkacağım'.
ah be gerizekalı yatak odasında ne var da ikinci kere girsin uyan değil mi? işte güzel arkadaşlar saflık ve aptallık arasındaki ince çizgiyi aptallık yönünde çok kötü kaydırdığımın o an farkında bile değilken salonda mutlu mutlu temiz ev kokusu ile oturuyordum. birazdan temizlikçi çıkacak ve rahatça oturacaktım…
akşam nöbet var diye otururken tv'de kafama esen birkaç şey açarak stres atayım dedim. bir iki saat geçmedi ki benim minnak ruhlu eşim zilleri çala çala eve teşrif etti. hiçbir şeyin farkında olmayan ben mutlu mutlu oturuyor, temiz evin tadını çıkarmaya çalışıyordum…
arkadaşlar bir anda hava karardı, fırtınalar kopmaya, yüksek sesle haykırışlar gelmeye başladı. ne oluyor diye başımı bir kaldırdım ki ne göreyim: eşim adeta çıldırmışçasına salondan içeri girdi! bir anda bağırdı: kadın ne varsa çalmış!
o sırada kaybın sadece çekmeceden ibaret olduğunu sanarak lanet olsun deyip sindirmeye çalışıyorduk. eşim kınaya gideceği için bazadaki takıların kutusunu alıp için gördüğünde gözlerimin önünde yere ayakları boşalarak oturdu ve hüngür hüngür ağlamaya başladı. sekiz senedir beraberiz ben bu kadar üzülmedim güzel arkadaşlar. lanet olsun gidene ama seni öyle görmeseydim yahu… o kadar içim acıdı ki ne desem bilemedim, ağzımı açamadım. şoka girmiştim. evlilik teklifi ettiğim yüzük, annesinin aldığı manevi değeri oldukça fazla olan kolye, bileklik vs… ne varsa gitmişti. bizim için yüksek bir meblağ olan elli bin türk lirası değerinde ama maneviyatı oldukça yüksek olan takılar çalınmıştı.
beş on dakika geçti şoku atlatamadık tabii ama polisi aramak için harekete geçtik. sağolsunlar hemen geldiler. olay yeri incelemenin geleceğini bildirdiler. yarım saat bir saat sonra olay yeri inceleme geldi ve evde parmak izi için tespitte bulundular. temizlik de boşa gitmişti her yer simsiyah toz olmuştu. o sıra derdimiz tabii o değildi de bari temizlik parası gitmeyeydi diye de içten içe sinirleniyordum.
daha sonra efendim olay yeri de gittikten sonra karakola ifade vermeye gittik. bu sırada tabii ki armut.com'a telefon aracılığı ile ulaşmaya çalıştık. ancak hiçbir şekilde ulaşamadık. mail attık ve akşam olduğundan olsa gerek hiçbir cevap gelmedi. karakola vardığımızda şahsın ismini verdik ve türkiye'de öyle bir kişinin olmadığı bilgisini aldık. kişinin telefonunu biz de farkına vardığımızda hemen aramıştık ancak kapalıydı. polislere verdiğimiz telefon numarası da açık hat denen ( o sırada bilmiyorduk varmış böyle bir şey ) kimseye ait olmayan isimsiz hatlardanmış. ismini cismini bulamadık, ifademizi verdik, kamera kayıtlarını almak için polis eşliğinde eve döndük, kamera kayıtlarını da verdik ve karakolda geçen üç dört saatten sonra eve dönebildik. (kamera apartman girişi, içi ve çevresini görmekte idi)
kişiyi kamerayla da tespit edemediler haliyle. çünkü maskesi vardı ve net görünmüyordu. armut.com'dan gece olduğu için hala haber yoktu.
efendim ertesi gün cuma idi. bütün gün internette araştıra araştıra, stalk yaparcasına şahsın ismini arattım durdum. bütün kombinasyonlarla yazmaya çalıştım. daha sonra şahsın armut.com üzerinde açtığı iki adet daha hesabı olduğunu tespit ettim. şans budur ki o hesaplarında fotoğraf kullanmış ve meğersem isminin tam hali bize söylediği gibi değil ve armut.com'da bizimle eşleştiği hali gibi değil başka bir şekildeymiş. üç farklı kombinasyon ile hesap oluşturup 2 farklı fotoğraflı profil ve bir adet fotoğrafsız profili armut.com'da açabilmiş. efendim o fotoğrafları biz karakol ile paylaştık ve şahıs bulundu. şahsın aynı hareketten tam üç adet daha sabıka kaydı olduğu öğrenildi. armut.com'a defalarca mail yazıldı ve size döneceğiz denen iki mail dışında bir kere eşimi arama dışında (detayı aşağıda) herhangi bir dönüş yapmadılar. bugün beş aralık güzel arkadaşlar ve hala daha bir dönüş olmadı.
çok uzun sürdüğünün farkındayım ve affınıza sığınarak özetliyorum:
-sabıkalı bir şahıs biz başkasını istememize rağmen evimize gönderildi.
-kişi evimizdeki değerli eşyaları çaldı.
-armut.com hiçbir şekilde mesuliyet kabul etmedi. ve düzgün bir dönüş de yapmadı.
-zararın herhangi bir şekilde tazminini üstlenmedi.
-telefon ile eşimi arayarak dava açarsak onların da avukatlarının olduğunu iletip istediğimizi yapmakta özgür olduğumuzu söylediler.
-evinize kendi belirledikleri kişiyi göndermekte ve bu kişinin nasıl biri olduğunun önemsiz olduğunu düşünmekteler sanıyorum.
-son mail'imde bana cevaben olay inceleniyor en kısa sürede döneceğiz denmişti ancak hala bekliyorum.
-kişinin o profilini kapatıp kalan ikisiyle işine devam etmesinde beis görmemişler.
güzel arkadaşlar, evinizde kasanız, yatak odanızda kameranız eksik olmasın. bilmediğiniz kişiler sizlerin evine girmesin, girenin de kimliğini bilin lütfen ki sizler de yanmayın.
arkadaşlar, daha sonrasında şahıs serbest bırakıldı. somut delil olmadığı için elimizden bir şey gelmedi. yatak odamızda kameramız olmadığı için azar işittiğimizle kaldık. soğuk suyumun eksik olmaması temennisi ve hepinizin güzel ve tatsızlıklardan uzak bir hayat geçirmesi dileğiyle…
Sık geçen başlıklar
ekşi itiraf
1352
ekşi sözlük dertleşecek insan veritabanı
822
beşiktaş
389
masterchef türkiye
285
erkek yazarlardan kadın yazarlara sorular
277
öğrenildiğinde ufku iki katına çıkaran şeyler
258
kemal kılıçdaroğlu
232
bitcoin
231
galatasaray
231
fatih terim
193
ali koç
173
fenerbahçe
168
anın fotoğrafı
166
şenol güneş
163
muharrem ince
161
bedelli askerlik
149
ekrem imamoğlu
148
game of thrones
146
ikinci el otomobil piyasası
144
pazar sabahı erken kalkmak için bir neden
143
survivor 2022 all-star
142
survivor 2017
130
survivor 2016
118
arda turan
110
arda güler
106
bu saatte hala uyumama sebebi
105
borsa istanbul
102
mauro icardi
99
survivor 2020 ünlüler-gönüllüler
99
gibi (dizi)
98
masterchef türkiye 2023 all-star
98
mario gomez
97
meral akşener
92
aykut kocaman
88
fernando muslera
82
cristiano ronaldo
77
survivor 2024 all-star
77
2016 turizm krizi
74
lionel messi
74
cumartesi sabahı erken kalkmak için bir neden
72
devlet bahçeli
72
fikret orman
72
mustafa kemal atatürk
71
robin van persie
71
vodafone arena
71
yaran inci sözlük entry'leri
70
radamel falcao garcia
69
şu anda çalan şarkı
68
burak yılmaz
66
rusya ukrayna savaşı
66
çaylak onay listesi
65
selahattin demirtaş
63
okan buruk
62
emlak balonu
60
kızılcık şerbeti (dizi)
58
sergen yalçın
58
survivor 2021 ünlüler-gönüllüler
58
ufak tefek cinayetler
58
erkeklerden kadınlara sorular
57
müge anlı ile tatlı sert
57
2016 ekonomik krizi
56
ersun yanal
56
şu an okunan kitap
56
masumlar apartmanı
55
ricardo quaresma
54
muhammed kerem aktürkoğlu
53
sinan oğan
53
vitor pereira
53
survivor 2018 all-star
51
vatanım sensin
50
oğuzhan özyakup
49
ozan tufan
49
ümit özdağ
49
üstteki yazarın nickinin düşündürdüğü
49
aziz yıldırım
48
cenk tosun
48
yaran facebook durum güncellemeleri
48
2018 ekonomik krizi
47
ismail kartal
47
neden sevgilin yok
47
altay bayındır
46
çağla tuğaltay cinayeti
44
donald trump
43
sabire meltem banko
43
suriyeli sığınmacılar
43
an itibarıyla yazarların nerede olup ne yaptığı
42
kim milyoner olmak ister
42
vincent aboubakar
42
igor tudor
41
jorge jesus
41
mesut özil
41
behzat ç.
40
pfizer biontech covid-19 aşısı
40
yüzüklerin efendisi (dizi)
40
jan olde riekerink
39
#pınarürünleriboykot
38
beyaz futbol
38
cüneyt özdemir
38
nevşin mengü
38