Sık geçen başlıklar

deafman 4

ekşi profili
adam silahla hastane personelini tehdit ediyor ve "silah ruhsatı var" diye serbest bırakılıyor. daha sonra aynı silahla yine hastane basıyor! nasıl kanun bu böyle, herif silahla hastane basıp nasıl serbest kalabiliyor yahu? "silah ruhsatı var" diye serbest bırakmak nedir? o ruhsatta "bu silahla istediği gibi hastane basabilir" yazısı mı var da serbest bırakılıyor? bu ülkede adalet adam gibi uygulanmadığı sürece bu ve benzeri olaylar tekrar eder hatta daha kötüsü de yaşanacaktır maalesef.
sadece taksim elden gitse gene iyi, orayı kurtarırsın şu veya bu şekilde ama esas ülke elden gidiyor ve biz bir şey yapamıyoruz. bunları hala "din kardeşlerimiz" diye ülkeye alanlara diyecek lafım yok, allah bildiği gibi yapsın bunları.