Sık geçen başlıklar
alex albon turlamış ve pist hakkındaki görüşlerini kısaca raporlamış. harita

merak edenler için kısa özet geçmek gerekirse

1 nolu viraj: (bilen nasıl bir eğim olduğunu biliyor zaten) viraj çıkışı görünmüyor allah'a sığınıp çeviriyorum direksiyonu,

3-4-5 nolu virajlar: eğimden dolayı aracın dengesi değişken sürmesi en zevkli yer,

8 nolu viraj: boyun siken,

11 nolu viraj: çok kaygan,

12-13-14 nolu virajlar: sürüş zevki ortalama ama yarışmak ve geçiş yapmak için en iyi yer demiş.

özet olarak da (pist hakkında) yol tutuşu iyi olsa 10 üzerin 10 ama bu haliyle 10 üzerinden 5 demiş

ayrıca siktiniz başlığı, sikeyim biletinizi diye eklemiş. (bunu kulağıma söyledi)