Sık geçen başlıklar

technic bir bey 2

ekşi profili
hala almıyoruz dimi beyler, öyle konuşmuştuk çünkü ilk başta. sixxen falan diyorduk, şimdi niye gündem oldu yine, ben hala protesto ediyorum bu oluşumun sahibini.

şehitlerimiz varken yayını iptal etmeyip cumhurbaşkanının annesi vefat edince programı iptal eden adam bu değil miydi?