Sık geçen başlıklar

benden iyi mi bileceksin pezevenk 1

ekşi profili
memurluk değil rosberglik yapsın kimse başka bir şey istemiyor.

ağlak reisin götü şimdiden tutuşmaya başlamıştır. bütün sene ağladı bottas gitmesin sarılıp uyuyoruz onla o benim aşkım diye. muhtemelen her cumartesi ağlağı tokatlayacağı için russell kardeşimiz. her pazar daha da çok ağlar şimdi. pite ben önce girem bana yol versin ühühühü diye. heyecanla bekliyoruz.

he ayrıca ağlağı geçerse sezon sonunda kimse iki farklı takım arkadaşına tokatlanan adama goat falan demez artık umarım.