Sık geçen başlıklar

elegiggle 1

ekşi profili
arkadaşlar siz bu takımın başarısızlıklarını fazla hafife alıyorsunuz. bu takım ki uluslar liginde grup sonuncusu olup lig düşmüş, avrupa kupasında avrupanın en kötüsü olmuş bir takımdan bahsediyoruz. bence siz bu takımdan çok fazlasını bekliyorsunuz. bu adamlar en fazla primlerini almasını bilirler.