Sık geçen başlıklar

bluishdream 2

ekşi profili
günde 100 hasta bakmakla mükellef olmanın sonucu.

emin olun keşke bir hastaya yarım saat ayırmayı biz de çok istiyoruz. doktorlara 100 randevu vermeyin de muayene olabilelim diye gidin sağlık bakanına şikayet edin.

doktorluk bir durum yok. her boku bize atmanızdan gına geldi, biz ne yapalım aq?

edit: ekleme yapma ihtiyacı duydum. mhrs zaten her saat için tıklım tıklım hasta randevusu veriyor ama bir hastanın yalnızca muayene olması için gereken süreye bile yetmiyor. e bu hastadan kan tahlili isteniyor, röntgen isteniyor.

sabah:

-randevulu hasta geliyor
-önceki gün öğleden sonra tahlil veren hasta geliyor
-randevusuz hasta geliyor kavga çıkarıyor

öğleden sonra:

-randevulu hasta geliyor
-sabah tahlil veren hasta tekrar geliyor
-randevusuz hasta gelip kavga çıkarıyor

randevular çok sık aralıklarla verildiği için zaten anlamsız bir yük varken bir de ekstra bir ton olay oluyor. e nasıl olsun? e olamıyor. suç kimde? bakanlıkta. hekimlik bir durum zaten yok. tekrar soruyorum biz ne yapalım aq?