Sık geçen başlıklar

amahayirlisiolsunyahu 1

ekşi profili
manuel araç kullanıcısıydım son bir senedir. sattıktan sonra yeni aldığım araç tercihim otomatikten yana oldu. aracı teslim aldığım plaza ile evimin arası on dakika. ilk kez otomatik kullanmıştım ve eve geldiğimde bir daha manuel kullananı öpsünler dedim. öyle bir konfor farkı. mucidinden allah razı olsun.*