Sık geçen başlıklar

better ol 2

ekşi profili
aylardır süren sessizliğini bozmuş şahıs

yaptığı imar affı reklamları ile deprem sonrasında dünya çapında şöhret (!) kazanmış, insan içine çıkamayacak hale gelmişti.

olmazdı ama acaba utancından ve vicdan azabından kıvranıyor mu acaba diye düşünüyordum. para için vazgeçtiği insanlığına dönüş için bu olay bir vesile olur mu diyordum, yanılmışım

meğer en ufak bir utanma ve vicdan azabı yaşamamış, iki ay sonra mal bulmuş mağribi gibi seccade üzerinden yorumlara açmaya cesaret edemediği paylaşımlarla geri dönüş yapmış

bu dünyada en alt seviye neyse oraya inmeyi başardın tebrik ediyorum seni
- efendim adamı kovduk ama ortada kaldı, böyle olmaz, onore etmemiz lazım
- başbakan yapalım
- efendim kalktı o kurum
- trt ? thy ?
- full dolu
- tff başkanı?
- nihat var
- ziraat banka ceo yapsak?
- o olmaz da cengiz holdinge mi ceo yapsak!
- budur