Sık geçen başlıklar

ersen sevdalisi 3

ekşi profili
lovebombing, gaslighting, ghosting ve sonrası da feyyazımın da dediği gibi kara toprak…

sevgili olan çiftleri görünce bile şaşırıyorum. evlilik ulaşılması zor gibi. çok çok uzun süredir yalnız olan o kadar çok insan var ki. dün sinemaya gittim, el ele birkaç çift gördüm, nadide bir eser görmüş gibi bakakaldım, maşallah çektim tabi…bir kadınla bir erkeğin el ele tutuşması, beraber eğlenmesi çok garip geldi. artık sosyal medya üzerinden mesaj atılıyor, görüşme olmuyor, duygular çöpten beter.