akbank'ın ekrana sığmayan logosunu gördüğünde; bankanın işlem genişliğini, hizmet kalitesinin büyüklüğünü, uzun ömürlü kullanımını anlayan varsa gelsin beni siksin diyorum.
Sık geçen başlıklar
profcan 3
ekşi profilibir vakıf üniversitesinde akademisyenim. tam olarak 13600 alıyordum. yol veya ek bir ödeme yok. şimdi bu zamla ortalama 14900-15000 alacağım. asgari alan bir kişi ise 8500 üzerine 2200 yemek + yol alacak. bunları da asgari ücretliye ekleyince ve benim maaştan da yol vs. düşünce hemen hemen aynı parayı alıyor olacağız.
teşekkürler hükümet! yıllardır bu yüzden doktora yapıyordum!
edit: apartman üniversitelerinden birinde değilim. ülkede iyi denilen 3-4 vakıf üniversitesinden birinde çalışıyorum. yine ülkenin en iyi üniversitelerinden birinden mezunum.
edit2: entryi çok hızlıca yazmıştım. asgari ücretliye ek ödemeleri ekleyip, kendi maaşımdan çıkarıp eşitlemişim. doğrusu sadece benim maaşımdan giderleri çıkarmak olmalı. dolayısıyla asgari ücretli 8500 alırken, benden yol ve yemeği (2200+1000 diyelim) çıkarınca, benim güncel maaşın 14900 civarı olacağını da düşününce 11 bin küsür oluyor. yine de entryi yazma mantığım hala aynı. şu an aradaki farka bakınca söylediklerimin arkasındayım.
teşekkürler hükümet! yıllardır bu yüzden doktora yapıyordum!
edit: apartman üniversitelerinden birinde değilim. ülkede iyi denilen 3-4 vakıf üniversitesinden birinde çalışıyorum. yine ülkenin en iyi üniversitelerinden birinden mezunum.
edit2: entryi çok hızlıca yazmıştım. asgari ücretliye ek ödemeleri ekleyip, kendi maaşımdan çıkarıp eşitlemişim. doğrusu sadece benim maaşımdan giderleri çıkarmak olmalı. dolayısıyla asgari ücretli 8500 alırken, benden yol ve yemeği (2200+1000 diyelim) çıkarınca, benim güncel maaşın 14900 civarı olacağını da düşününce 11 bin küsür oluyor. yine de entryi yazma mantığım hala aynı. şu an aradaki farka bakınca söylediklerimin arkasındayım.
şakaysa komik değil, değilse de komik değil dediğim söz.