Sık geçen başlıklar

kanaryam 2

ekşi profili
yükselişten nasibini alan biri olarak kafam rahatladı...
deistim.
sakallı güruhun sözlerini takmıyorum .
bunu yaparsanız şöyle olur şunu okursanız böyle olur gibi zırvalıklar umrumda bile değil .
vicdanımda muhasebesini yapıp karar verenlerdenim..
bizimkilere helal olsun detaylıca araştırıyorlar iyice mal olduğundan emin olduktan sonra alıyorlar...bu herif inşallah o kategoriye girmez bizle anlaşmaz