Sık geçen başlıklar

ucak duserken ateist olan maceraperest 1

ekşi profili
psikoloji mezunu olarak sakınca görmediğim durum.

sanki canı isteyen sosyoloji mezunu, üniversitede sadece seçmeli psikolojiye giriş dersi aldığı için kendini uzman psikolog diye tanıtan felsefe mezunu, en ufak bir terapi eğitimi almamış psikiyatrlar psikologculuk oynayıp terapi etiğinin anasını bellemiyormuş gibi "açıköğretim psikoloji ne kadar öğretici olabilir" demenin bi mantığı yok. psikoterapi konusunda eğitimsiz insanların kafasına göre terapi yapmasına engel olunmadan açıköğretim derslerinin yeterliğini sorgulamak komik bence.