Sık geçen başlıklar

altisilindir 2

ekşi profili
valla bu türk milleti türkiye sinirlari icinde felaket yasiyor.

her sey yasak, her sey kötü, git evine yat...

bir toplumun hic bir sekilde bir olaydan zevk alamamasi normalmi?

eurovizyon, yok yayinlamiyoruz..
oscar neyimize? git yat yarin 20 dolar icin 12 saat calisacaksin..

sanki bir evin icinde yasiyor türk halki, peder de seksomanyak dinci hardcore tip. o yasak bu haram, kimse artik bir seyden bile zevk alamasin. her sey cok cok ciddi..