Sık geçen başlıklar

bi cay kap gel 2

ekşi profili
bir süreden ve bir noktadan sonra düşünmemek adına her yola başvururlar.
ha o çok düşünme sorunu olan insan bendim. (bkz: #119576893) şimdi tam bir gerizekalı gibi yaşıyorum ve pek de memnunum.
düşünme fikrinden alacaklı görmüş borçlu gibi kaçıyorum.
ne güzel oldu, ne güzel!
yaaa bunca insan, meğer fazla düşünmedikleri için "normal" yaşayabiliyorlarmış lan!
ohooo anca bu yaşa gelince laf geçirmeye başladım düşünme dürtüme.
tabii bazı yan destekler almıyor değilim. alacağım tabii lan manyak mısın? niye yapmışlar o destekleri? bizim gibi ruh hastaları kullansın da düşünmesin diye.
neyse ya.. iyi böyle iyi.
yoksa (bkz: düşün düşün boktur işin)

edit: ya destekleri söyleyemiyorum. "legal" ve "illegal" olmak üzere ikiye ayrılıyorlar. legal için psikiyatrist ziyareti kafi. illegal nedir memur bey? ben bilmem yooo..! bir de tekellerde satılan "kısmi legal" seçeneği olan alkol var işte. özel bir şey öneremiyorum malum burası turkey. çok konuşmamak lazım evet. düşünmemek de lazım, ona da evet.
sevgiler, saygılar sevgili fazla düşünür dostlarım...