Sık geçen başlıklar

someone in the waiting line 5

ekşi profili
kadın erkek diye ayrım yapmak istemiyorum, fakat 32 yıllık hayatımda kendimde, ailemde, akrabalarımda ve arkadaşlarımda şahit olduğum kadarıyla kadınlar bu konuda biraz daha duyarsız.

babamı kaybettiğim hafta yoğun duygular beslediğim kız arkadaşım benden ayrılmıştı.
askerdeyken evi dayayıp döşediği nişanlısı, kuzen askerden döndükten sonra kendisinden ayrıldı.

vs.vs.

bunları yazarken şunu düşündüm, aslında yukarıda yazdığım kadınlar biraz daha duyarsız lafımı geri alıyorum. çünkü ne kadınlar tanıdım, en zor durumlarında hep destek olmuşlardır eşlerine, sevgililerine.

sorun cinsiyette değil, insanın yanlış kişilere büyük değer vermesi diye noktalıyorum.
spiker resmen leş. molde'nin on numara golünden sonra "bizim gollerimizin devamı gelecek, onlar ise şanslıydı" dedi. adamların golü bizimkinden güzel, ama şans golü atmışlar. böyle salak salak maç anlatmayın arkadaş, milliyetçilik bu değil. gözümüzle izliyoruz yoksa inanıcaz.