Sık geçen başlıklar

zokayiyemisorkinos 5

ekşi profili
bravo lan. sonunda birileri mevzuya uyandı. selam olsun!!!
bir de şöyle bir salaklık var: "beyaz yaka fazla mesai ücreti almaz"*amk zamanında kesin yavşak bir işveren bunu söyledi ve ülkece herkes peşinden gidiyor. ne demek lan "beyaz yaka fazla mesai ücreti almaz" biz insan değil miyiz amına koyayım.
hazır eliniz değmişken şu mesai işini de hallediverin arkadaşlar.

(bkz: beyaz yaka sendikası kurulsun)