Sık geçen başlıklar

orwellian 1

ekşi profili
tebessüm ettiren bir başlık...

her zaman dediğim gibi mühendis var mühendis var. hani işsiz güçsüz bir mühendis belki bunu diyebilir saygı duyarım ama işini düzgün yapan bir mühendisin insan ve hastalıklarla uğraşmak isteyeceğini pek sanmıyorum :)