Sık geçen başlıklar

galassaray 3

ekşi profili
muz göstererek ırkçılık yapmış taraftarı yanına alıp mideleri bozuktu diye basın toplantısı yapan, putin maskesi takıp lehine tezahürat yapan camiadan çetnik selamı için özür mü bekliyorsunuz?
filmi tersen saralım. hatay billong sayesinde galatasaray'dan 7 gol yese ve beşiktaş bu yüzden averajla şampiyonluğu galatasaray'a kaybetse, ertesi gün billong takımdan kovulsa, şanlı bjk taraftarı kaç sene ağlardı tahayyül bile edemiyorum.