Sık geçen başlıklar

jilet var mi 1

ekşi profili
süleyman soyludan sayın diye bahsedip yıllardır hukuku olduğunu söylemiş. sedat peker içinse tanırım ifadesini kullanmış. facetime'da adamı gözünün içine baka bak dostumsun canımsın diyordu bi de. ulan bari montaj falan deseydin belki iki üç keriz inanırdı bu nasıl traş bi açıklama

edit:hukuğu yazmışız yanlış yapmışız :'(