Sık geçen başlıklar
konuyla alakasız ama eğer iktidar değişir de bu kadın bota atlayıp meriç'i geçmek zorunda kalmazsa o yeni gelecek olan iktidarın da amk.

edit : sebep? diye soranlar olmuş. eski fetöcu bu hanımablamız, akp öncesi dönem kötulemesi yaparken "katil devlet" demişti , eğer hatırlayan varsa. ayrıca yalakalık da bence suç sayılmalı lan. imamoğlu'nun karşısında ötmeye başlayıp , erdoğan'a bir tane soru bile soramayanlar bunlar değil mi kardeşim? fetö'nun dersanesine gitmiş olmak kimi durumlarda hapis sebebi sayılırken , bankasından kredi çekerek villa alıp geri ödemesini yapmayan ben miyim amk ?