Sık geçen başlıklar

by headbanger 2

ekşi profili
0-1 önde olmamıza rağmen doğranmamızı hazmedecek değilğz. alenen doğrandığımız maçtır. ne dirseklere kart geldi, ne barış'ın yüzüne basılan pozisyona bakıldı, ne de barış'ın indirildiği pozisyona. korner var onu bile vermiyor. küfür etsen yeridir..

son olarak : hocam şu kerem'i çıkar lütfen.
takımın en golcü futbolcusu, götüne teneke bağladığımız diagne, sevmediğimiz falcao ve yine takımdan kovduğumız belhanda. diyeceklerim bu kadar. tineri onlar çekiyor biz kafa oluyoruz. terim, yönetim ve vasıfsız yerliler gitmeden bir bok olmaz bu takımdan.

tanım : ihtimali olmayan bir olasılık.